Total Pageviews

Friday, February 18, 2011

hari nak citer pasal budak sains politik..

nak citer pasal pe ek..
nii bukan mengata tau...
saja je nak citer pasal dak sains politik yang ku rapat
walaupun aku rapat gan sume dak sains poltik ..
namun hanya brbape org saja yang selalu kuar makan sama2
meronggeng sama2..
mmg terbaik dr ladang la...huhuhu
ukm akan mengadakan pilihan raya kampus pada 21.2 nii
nak jadi kan citer la nii..
ada antara kami nii bertanding...iaitu arief..
namun apa yg mnejadi dilemanya..
adakah kami akan mengundi kawan kami 2...
PERSOALAN nii amat menghantui kami..huhuhu
(jgn marah nya sahabatku..hehehe)
insyaAllah ko akan MENANG walaupun kami xkan mengundi kamu...hihihihi


kita tgglkan citer pasal kawan aku yg nak bertanding..
kitaorang harap kawan2 aku n termasuk aku akan mendapat dekan mcm wada..huhuhu
(wada 2 budak yg pakai cermin matapd gambar dibawah nii)


tgh tgu boat tuk mik kitaorg tuk pergi ke THE MINES...
RM 2 sekali pergi je...huhu

bergambr lg....aku yg paling comel...huhuhu



makan BIG APPLE... lepak lps g karoke tetapi penyanyi utama xde..huhu



penyanyi utama dah sampai iaitu idyani , khai gan faezah..huhuhu


sebelum nak blek..kitaorang bergambar lgi...huhu


ini gambr mse kitaorang kat fakulti gan nak masuk kelas...
yg penting berposing dlu...huhuhu


dekat depan pusat SAINS POLITIK..


selepas kelas DR SAMSU..
falsafah POLTIK....


faezah membuli aku...
mentang2 aku comel dari dia...
2 yg dia jeles gan aku...huhuhu

#kepada dak kelas aku yang xde dalam gambr jgn kecil hati tau...
korg ttp kawan aku terbaik aku...
terbaik la dari ladang...huhuhu#

No comments:

Post a Comment