Total Pageviews

Friday, January 21, 2011

hahaha....nak citer pasal sekolah rendah...

aku mula g sekolah masa aku 5 tahun...
tp 2 semua hanya la angka...
kerana dalam masa umur aku 5 gan 6 tahun..
aku asyik tukar sekolah je...
sampy pening kepala mak gan abah aku...
last2 pada umur 6 tahun aku berhenti sekolah...(egat dah pandai sgt la 2 smpy berhenti sekolah)
dah la aku xpandai bace.. xpandai menulis...byk la aku xpandai...mmg teruk la aku
masa 2...
pada umur 7 tahun iaitu pada tahun 1997 aku menjejakkan kaki aku kat sekolah yg ke bpe pon aku xtahu..
sebab byk sgt tukar sekolah..huhuhu
dah la msk kelas dak pandai...terasa diri pandai pulak...tapi disebbkan aku xpandai bce..
setiap kali perikse aku dpt num corot...iaitu 32/33...okey la kan.. bkn num last..hahahaha
keadaan 2 berterusan smpy aku darjah 4...
darjah aku dpt num baik skt.. kerana aku dok kat kelas last2...hehehehe
tp keputusan UPSR aku x bagus pon...xde yg dpt dibanggakan..

sekolah kebangsaan bandar pontian
di mana bermulanya aku belajar membaca , mengeja dan menukis...
setelah aku menginggalkan sekolah tadika aku..

No comments:

Post a Comment