Total Pageviews

Saturday, January 15, 2011

hari ni hari sabtu...

aku bgun agak lewat...
namun, aku tetap bangun tuk bli tiket blek kg...huhuhu
dengan berbekalkan rm100 aku pon g ke BTS tuk membeli tiket...
nape aku bawa duit banyak sgt ek...
jwpnnya adalah kerana aku nak blikan tiket tuk kawan aku...hahha
NUR FARHANA BINTI RAMLI...
ooo
ble smpy je...
aku terpegun...lbh terpegun dari  tgk abg ARSENAL...
mmg canggih giler...
aku dah mcm org kg msk bandar..
mmg cnggh...mcm g KLIA...
giler kan...
tp kt KLIA brgnya mahal kat TERMINAL BERSEPADU SELATAN murah kot...huhuhu
ini yg aku suka nii,,,,hahhahha
yg paling kelakar...
aku gan kawan aku cari KFC...
tanyala kat pekerja yg jual kain 2...
nak tau pe yg ckp...
adeq KFC blom bke lagi la...
ini tempat kan baru lg...
malunye kami...hahhah

# x sabar nak blek jumpa mak, abah, kak n abg ku, kucng2 ku
n anak2 sedara aku


ini tiket kawan aku
NUR FARHANA BINTI RAMLI...
.




ini tiket saya...hahha


blek kampung oooo blek kampung....
PONTIAN mari....
27 januari 2011....
tuk pertama kali aku balik ke rumah dalam semester yang kedua nii

# terima kasih kepada suryasu Adilah 
kerana teman saya pergi bli tiket #

.

No comments:

Post a Comment