Total Pageviews

Friday, March 18, 2011

cerita pasal anak buah kesayangan aku...

 Assalamulaikum...
nak citer skt niii...
pasal nak buah aku yang tersayang yang sorg niii...
nama dia muhammad danial aiman bin sharom shah...
baru berumur 11 tahun...tp dah pandai main fb mengalahkan mak usu dia...
yang ku xsangka tu.. dia boleh post-mengepost yang aku pon xnak post...
mmg xpercaya la...anak sedara aku yang post kan bende tu...aku egat de org yang menyamar jadi dia...hahhaha
dalam x percaya tu...aku pon xpaksa la percaya kerana banyak kesalahan ejaan...huhuhu
jgn mrah mak usu ya...


3 comments:

  1. sek mana dulu.ejaan pun salah..hahaha

    ReplyDelete
  2. anak sedara aku baru 11 tahun...aku pon xtahu nak ckp dia sekolah mna...
    biasala sekolah kampng...
    biasanya sekolah kampung nii pandai bahasa inggeris berbanding bahasa melayu

    ReplyDelete
  3. ala..orang tua pon x reti eja gakk.hehe

    ReplyDelete