Total Pageviews

Saturday, March 19, 2011

rakan seperjuanganku...


Assalamulaikum...
nak berciter skt la nii..
sikit je tak byk kot..yang gambar je...
aku boleh dikatakan byk sekolah menengah la...
boleh dikatakan setiap peringkat 
aku kat sekolah yang berlainan...
tetapi malangnya gambar masa menengah rendah aku tak ada la...
sedihnya...huhu



                                  
ini lencana aku sekolah masa aku sekolah Teknik Pontian atau dikenali sebagai STEPO...
sekolah yang banyak mengajar aku tentang hidup selain mendapt ilmu dari kedua ibubapa aku..


masa aku tingkat lima...
gambar ini aku rasa cantik sebab guru kelas aku tak ada...hahaha
jgn marah ya CIKGU RAJA ALAM...
masa raya kat umah GURU KELAS aku...
yang pakai kopia itu la guru aku...

                                                     
ini lencana aku masa aku tingkat 6 bawah dan atas...
kiri dan kanan je xde..hahhaha


masa enam bawah


ini masa enam atas...
cikgunya supporting giler...


dan ni la aku sekarang...
Alhamdulilah dapat juga aku masuk U..
setelah masuk byk sekolah...
lari dari pelbagai bidang yang aku ambil dekat sekolah dulu...
sekarang....aku ambil kos SAINS POLITIK...
mana tahu kalau rezeki aku boleh jadi MENTERI WANITA...
membela nasib Wanita...
supaya tidak dimainkan
oleh lelaki...huhuhu


2 comments:

  1. insyaAllah..ko jadi menteri..laki ko pun jadi menteri jugakk..hahha

    ReplyDelete
  2. sapekah laki aku 2??
    ce citer kat aku....

    ReplyDelete