Total Pageviews

Sunday, May 8, 2011

ketawa la..kalau lawak...


Ada Ape Encik?

Seorang penjual roti di langgar sebuah bas. Akibatnya, dia tercampak dari motor rotinya dan masuk ke dalam longkang..

Sementara itu rotinya bertaburan di atas jalan.. Sambil menyapu darah yang mengalir dari kepalanya.. dia terus merintih kesakitan.

Tak lama kemudian datanglah pihak polis menghampirinya dan bertanya..

"Ada apa encik..? Ada apa ?"

Dengan suara yang perlahan dan dengan merintih kesakitan.. penjual roti itu berkata,

"Adaaaaaa rotii kejuuuuuuu ... Adaaaaaa rotii coklaaaattt ..."

6 comments:

  1. hahahhahhaa...sedapnye roti keju

    ReplyDelete
  2. hahhaha
    tp kalau aku de kat situ ...
    aku nak ckp gan pakcik tu yg aku nak roti coklet...

    ReplyDelete
  3. ada agi x citer pendek best2..haha
    leh la gelak2 agi...XD

    ReplyDelete
  4. sue: roti keju mmg sedap...
    aku teringat kat big apple ..say cheese...
    sedap nya...

    ReplyDelete
  5. ika:insyaAllah...nanti aku godeh2 lappy aku nii...
    kalau de..nanti aku post la...

    ReplyDelete