Total Pageviews

Sunday, May 8, 2011

SELAMAT HARI IBU

Assalamulaikum....


hari ini hari ibu....
so aku nak wish...














"selamat hari ibu kepada ibuku yang tercinta"

sepanjang aku hidup gan mak aku..
aku selalu buat dia sakit hati
kerana terpaksa melayan karenah aku...
karenah yg mcm nak kne kaki SAIZ 8 je..hehehe
mak aku kalau dah geram gan aku..
dia akan aku panggil nama aku penuh tau..
mcm ne:
" NUR FADZLUN JOHAN"
kesian mak aku pagi-pagi je dah test suara n vokal dia..
sebab kena panggil aku bgon tdo..
kalau perlahan sgt aku bukannya dengar..
so, mak aku memerlukan vokal yg lantang tuk panggil aku..hahaha

tapi kadang2 mak aku suka buat aku touching2 tau..
sebab dia suka ckp mcm ne:
" kalau mak gan abah mati sape la nak jaga awak semua"
ayat tu sgt memberi maksud yg mendalam bg aku..
sentap gitu..hahaha

setiap org mempunyai cara yg berlainan untuk menghargai ibu mereka...
sperti memberi hadiah, pergi jln2, or buat event besor2 untuk menghargai ibu mereka..
tapi aku xdpt nak buat semua tu sebab.....
InsyaAllah aku akan menghargai mak aku dengan selalu mendoakannya...
lgipun aku cume seorg anak yg comel..hehe
so xmampu lg nak berikan hadiah untk mak aku..
yg aku mampu hanya DOA sahaja...


oleh itu...


╔══════════════   ೋღ☃ღೋ    ══════════════╗
☼ KEPADA NGAISAH KASAH: SELAMAT HARI IBU. I LOVE U ☼
╚══════════════   ೋღ☃ღೋ    ══════════════╝




















aku ada hati nak bagi mak aku kek tetapi aku xde duit
so...nak mak adik bagi mak kek dalam mimpi je..hehehe

No comments:

Post a Comment